V košíku nejsou žádné položky.

Zkusit
  • 14denní záruka vrácení peněz
  • 100% bezpečný nákup
  • Prodej na splátky
Domácí zmrzlina – pochoutka bez výčitek

Domácí zmrzlina – pochoutka bez výčitek

Zmrzlina patří k nejoblíbenějším letním pokušením. Každý má rád něco jiného, ale favority jsou roky prověřené klasiky - čokoládová, vanilková a jahodová. Mnozí výrobci zmrzlin tvrdí, že je to jedna z nejvýživnějších dobrot, protože obsahuje všechny typy živin – od bílkovin, sacharidů a tuků až po tekutiny, minerály a vitamíny. Na tomto tvrzení je kus pravdy, ale i tady platí, že není zmrzlina jako zmrzlina. 

Zmrzlina patří k nejoblíbenějším letním pokušením. Každý má rád něco jiného, ale favority jsou roky prověřené klasiky - čokoládová, vanilková a jahodová. Mnozí výrobci zmrzlin tvrdí, že je to jedna z nejvýživnějších dobrot, protože obsahuje všechny typy živin – od bílkovin, sacharidů a tuků až po tekutiny, minerály a vitamíny. Na tomto tvrzení je kus pravdy, ale i tady platí, že není zmrzlina jako zmrzlina.

 

Mnohé zmrzliny a nanuky obsahují i 300 kalorií v jedné porci, což je množství, které získáte například ze svého Caesar salátu k obědu. Často je to způsobené tím, že se k výrobě používají různé ztužené tuky, přemíra cukru a dochucovadel.  Pokud už se pro toto letní osvěžení rozhodnete, určitě předtím prozkoumejte složení a nenechte se ošálit „zdravě“ vypadajícím obalem.

Bez zmrzliny a jiných pokušení, které tolik zbožňujeme pro jejich skvělou chuť – a u nichž se často zapomínáme zamýšlet nad jejich „přínosem“, se žije těžko. To tvrdí i odborníci a dodávají, že střídmá konzumace těchto sladkých potěšení může zpestřit racionální jídelníček a zároveň napomoci při jeho dodržování. Pokud si je totiž dlouhodobě odpíráte, může se stát, že právě ony budou koncem vašeho úsilí. Pro to svědčí i fakt, že až 70% žen vzdá svou dietu právě kvůli zmrzlině.

Tak pojďme na zmrzlinu! Ale pozor! Odborníci se shodují, že pokud chcete zdravou a nízkokalorickou lahůdku, připravte si ji doma a můžete si ji v klidu dopřát i v průběhu hubnutí. Domácí zmrzlinu si můžete připravit z čerstvých surovin a dochutit tak, jak máte rádi. Namísto šlehačky zkuste použít nízkotučný jogurt, různé ovocné sirupy a příchutě lze nahradit čerstvým sezónním ovocem anebo bylinkami. A co je nejdůležitější, nedáváte do ní žádná éčka, zvýrazňovače chutí anebo jiné uměliny. Takovouto domácí dobrotu můžete bez obav dopřát i Vašim dětem a to zcela bez výčitek.

Pokud si myslíte, že je příprava zmrzliny těžká anebo příliš zdlouhavá, zkuste náš NutriBullet, se kterým to budete mít všechno raz-dva.