V košíku nejsou žádné položky.

Zkusit
  • 14denní záruka vrácení peněz
  • 100% bezpečný nákup
  • Prodej na splátky
7 chytrých triků, jak připravit své tělo na léto

7 chytrých triků, jak připravit své tělo na léto

Už je to tak. Ne dnes ani zítra, právě teď je ten nejvyšší čas připravit své tělo na to, že na něj oblékneme pouze plavky! Jak na to, aby to bolelo co nejméně? Sestavili jsme 7 ověřených triků, které vám pomohou se během zbývajících 3 měsíců dostat do požadované letní formy.

Zima konečně, ač neochotně, předala žezlo jaru a teplejší jarní dny jsou konečně tady. Nebude ale trvat dlouho a opatrné jarní sluníčko vystřídá letní záře plnou silou. Víte, co to znamená, že? Že právě teď je ten nejvyšší čas připravit se na plavkovou sezonu!  Pokud jste na sobě pracovali i přes zimu, všechna čest a nic dohánět nemusíte. Závidíme :) Co ale my ostatní? Máme pro vás pár malých a neškodných rad, které vám pomohou se pomalými krůčky přiblížit k velkému letnímu odhalení bez jakéhokoliv studu.

 

1: Začněte se hýbat

To jste jistě nečekali :) Ale je to trošku jinak, než že bychom vás posílali nutně do posilovny nebo na aerobic. Příjemné jarní počasí má skvělou výhodu v tom, že můžete začít s pravidelnou fyzickou aktivitou venku. Vyberte si něco, co vás opravdu baví a co vůbec nepovažujete za sport – bude to běh, jízda na kole, na kolečkových bruslích, či procházky po turistických stezkách? Důležité je nastolit si nějaký pravidelný pohyb, který nejen že vás dostane do formy, ale také nastartuje váš metabolismus, který bude více spalovat.

2: Zaměřte se na konkrétní části svého těla

Čas je náš nepřítel, který pracuje proti nám. Máme nějaké 3 měsíce, než půjdeme do plavek. Proto je chytré pracovat především na svých největších slabinách, o kterých každý moc dobře víme. Máte povolené břicho, ale pevné nohy? Zaměřte se především na svůj jídelníček (jelikož břicho se peče v kuchyni) a posilujte střední část těla. Máte celulitidu, povolená stehna a hýždě? Opravdu dbejte na pitný režim. Pijte čistou vodu, vyřaďte bublinkové nápoje a z alkoholu preferujte suché víno. Pokud potřebujete zpevnit nohy, kardio vám velmi nepomůže. Nejefektivnější je v tomto případě posilování s váhami, chůze do schodů nebo jízda na kolečkových bruslích v nerovných terénech.

3: Démon alkohol…

Všichni víme, že sklenka dobrého vína (občas i něčeho tvrdšího) je osvědčený způsob, jak se odměnit po náročném dni. Bohužel, mimo našeho dobrého pocitu popíjení alkoholu znamená pro naše tělo samá negativa. Má velké množství kalorií, zadržuje v těle vodu a dehydratuje organismus. Navíc, většina z nás přitom dostává chutě na ty nejnejzdravější vábidla. Nic se však nestane, pokud si při večeři čas od času dopřejete 1-2 sklenky suchého vína. Jen určitě omezte pivo, sladké míchané drinky a tvrdý alkohol.

4: Pijte hodně vody

Často zapomínáme, jak důležitá je voda pro naše tělo. Nejen, že umožňuje některé ze základních funkcí organismu, ale také podporuje spalování tuků, hydratuje pokožku a dělá nás krásnější. Navíc někdy pocit žízně zaměňujeme za hlad a jíme zbytečně moc, takže pravidelným doplňováním tekutin můžete opravdu zhubnout.

5: Zdravá a vyvážená strava

Asi si říkáte, že odteď až do léta už nic nejíte. Jednak to nevydržíte a jednak nemá smysl se takto omezovat. I malé změny ve vašem denním jídelním režimu mohou znamenat velké kroky. V první řadě vyřaďte tučné, smažené a nesmyslné cukrovinky, bez toho to prostě nepůjde. Další ústupky však již nejsou nijak extrémní. Pokud se nebudete přejídat, jíst ovoce, velká denní jídla z 1/3 dotvářet zeleninou a zajistíte si dostatek bílkovin (masa, luštěnin, mléčných výrobků) ve stravě, máte skvělý základ pro to, abyste v létě vypadali v plavkách skvěle!

6: Přírodní spalovače

Podpořit spalování můžete také přírodními spalovači, které uvedou tělo do toho správného chodu rychleji. Postarají se o to, abyste se zbavili přebytečné vody, nebyli nafouklí a měli ploché bříško. Jak lze zahrnout přírodní diuretika do svého jídelníčku? Zkuste více používat citrony, okurky, zelený čaj a chilli koření! Jednoduché, ale účinné.

7: Pracujte na držení svého těla

Držení těla je velmi důležité pro to, jak vás ostatní vnímají. Každý vypadá mnohem lépe a atraktivněji, pokud drží tělo vzpřímeně, takže žádné hrbení! A jak na tom můžete zapracovat? Každé ráno věnujte 5 minut protahování celého těla. Dále se snažte v práci nehrbit, nýbrž držte záda vzpříma - ať již máte sedavou práci nebo jste stále v pohybu. Narovnejte páteř, stáhněte ramena dozadu, zatínejte břišní a hýžďově svaly. I takové malé a nenásilné kroky se postarají o to, že se budete toto léto vypadat a cítit se skvěte.