V košíku nejsou žádné položky.

Zkusit
  • 14denní záruka vrácení peněz
  • 100% bezpečný nákup
  • Prodej na splátky

Nejčastější dotazy

OBECNÉ OTÁZKY

Jak vás mohu kontaktovat?

  • E-mail: Náš tým se těší na to, až vám bude moct pomoci s vašimi dotazy nebo připomínkami. Na e-mailové otázky odpovídáme v takovém pořadí, v jakém jsme je obdrželi, a snažíme se všechny zodpovědět co nejdříve. Pošlete e-mail týmu Delimano.

    Nejrychlejší a nejužitečnější odpovědi na vaše otázky týkající se výrobků, značek, tiskových vyjádření a nejčastějších požadavků obdržíte e-mailem.
  • Telefon: Můžete nám zavolat a my se vynasnažíme vám pomoct se všemi dotazy nebo připomínkami. Objednávky také snadno zadáte telefonicky, tak nám neváhejte zavolat. Naše telefonní číslo je 272 188 443 (v provozu v pracovní dny  7:30-20:00, sobota a neděle 9:30 - 16:00).

    Na telefonu vám poskytneme ty nejrychlejší a neužitečnější odpovědi týkající se vaší objednávky, jejího stavu a doručení. Telefonické objednávky jsou pro vás také jednodušší, protože nemusíte nic psát na počítači.

Poskytujete podporu prostřednictvím živého chatu?

V současné době podporu prostřednictvím živého chatu neposkytujeme, ale plánujeme ji velice brzy spustit. Chceme vám nabízet tu nejlepší podporu v jakoukoliv dobu, takže na tom pilně pracujeme.

Je výhodné mít u vás účet?

Věříme, že ano. Z mnoha důvodů!

  • Váš nákupní proces je rychlejší a opravdu snadný, protože při dalším nákupu u nás již nemusíte znovu vyplňovat žádné kolonky.
  • Můžete si začít vytvářet vlastní seznam přání a jednoduše na svůj osobní seznam vkládat zajímavé výrobky.
  • Můžete snadno sledovat historii svých objednávek.
  • Můžete si prohlédnout vaše nastavení odběru novinek, upravovat je a snadno se odhlásit nebo zasílání dočasně pozastavit.
  • Můžete si objednat zaslání tištěných katalogů na vaši poštovní adresu a mnohé další

Jak vím, že je nakupování u vás bezpečné?

Ručíme za to, že je vaše nakupování v každém kroku celého procesu 100% bezpečné. Respektujeme také vaše soukromí a zavázali jsme se chránit vaše osobní údaje.

Přečtěte si prosím naše dokumenty Ochrana osobních údajů, Reklamační řád a Obchodní podmínky a zjistěte více.

Jak mohu napsat recenzi výrobku?

Recenzi výrobku můžete napsat velice snadno. Stačí otevřít stránku produktu a kliknout na tlačítko "Napište svůj názor" a přidat své hodnocení.

  • U vybraného výrobku v horní části stránky vedle hvězdiček uvidíte odkaz XX hodnocení nebo "Napište první hodnocení tohoto produktu", klikněte na odkaz, který vás přesměruje do spodní části stránky na formulář "Hodnocení zákazníka".
  • Po odeslání vaší recenze bude nějaký čas trvat, než se na stránce objeví.

Upozorňujeme, že recenze můžete vložit pouze po přihlášení. Jestliže ještě nemáte účet, klikněte zde a vytvořte si jej.

Jak se mohu stát fanouškem vaší facebookové stránky?

Naším fanouškem na Facebooku se můžete stát kliknutím zde. Děkujeme!

Jak se mohu přihlásit k odběru vašich e-mailů?

K odběru našeho e-mailového zpravodaje se můžete přihlásit v záhlaví našich stránek nebo po přihlášení do svého účtu.

Jak se mohu z odběru vašich e-mailů odhlásit?

Jestliže už od nás nechcete dostávat žádné e-mailové zprávy (nabídky, články atd.), přihlaste se prosím pod svým účtem a klikněte na kategorii Přihlášení ke zpravodaji, kde si můžete snadno nastavit své odběry.

Dobře si to však rozmyslete, protože jakmile se jednou rozhodnete, že o naše e-maily nemáte zájem, tak se o slevách a novinkách jen tak nedozvíte.

Jak mohu uplatnit kupón, který jsem obdržel?

Uplatnění vašeho kupónu je snadné.

  1. Jakmile rozkliknete svoji objednávku, uvidíte v prvním kroku potvrzení objednávky kolonku pro zadání slevového kódu .
  2. Vložte kód kupónu do příslušné kolonky a klikněte na šedé tlačítko "Aktivovat".
  3. Vaše sleva nebo jiná výhoda se automaticky zobrazí na pravé straně u údajů o ceně.

Podrobný postup najdete na straně Jak použít kupón.

VÝROBKY – KERAMICKÁ VRSTVA

Je třeba keramickou vrstvu nějak ošetřit, než začnu kuchyňské nádobí používat?

Před použitím omyjte nádobí teplou vodou se saponátem, abyste odstranili jakékoli stopy prachu. Poté ho osušte a otřete papírovou utěrkou s kapkou oleje.

Jak vysokou teplotu keramická vrstva snese?

Vrstva CERAMICA® je odolná vůči vysokým teplotám (450 °C), přesto nádobí nedoporučujeme zahřívat na vysokou teplotu, pokud je prázdné. Nikdy nenechávejte nádobí na sporáku bez dozoru.

Ujistěte se, že topné těleso odpovídá velikosti nádobí a nepřesahuje přes jeho okraje.

Jaký druh oleje bych měl na keramické vrstvě používat?

Doporučujeme používat olej či máslo. Používejte oleje a tuk s vysokým kouřovým bodem, například rafinovaný olivový olej, arašídový olej, kukuřičný olej nebo (přepuštěné) máslo.

Jaký druh kuchyňských nástrojů bych měl na keramické vrstvě používat?

Doporučujeme používat plastové, gumové či dřevěné náčiní, abyste prodloužili životnost nádobí. Na nepřilnavý povrch nikdy nepoužívejte kovové náčiní. Nekrájejte potraviny přímo v nádobí.

Jak mohu svoje nádobí s keramickou vrstvou umývat?

Nechte nádobí vychladnout a po každém použití ho důkladně očistěte.

Nádobí s keramickou vrstvou CERAMICA® snadno umyjete v ruce s jemnou houbičkou bez použití agresivních chemických přípravků. Pokud ho chcete umýt v myčce, použijte jemný čisticí prostředek, abyste zabránili ztrátě nepřilnavých vlastností, způsobené agresivními prostředky.

Některé tučné potraviny (párky, slanina atd.) mohou po připálení na nádobí zanechat lehké skvrny. Nechte nádobí odstát v horké vodě se saponátem a poté ho otřete měkkou houbičkou. V případě větších skvrn ohřejte v nádobí trochu octa a poté ho umyjte běžným způsobem. Tyto skvrny nemají žádný vliv na vlastnosti výrobku.

Jak mohu svoje nádobí s keramickou vrstvou Ceramica skladovat?

Abyste zajistili dlouhou životnost nádobí, zacházejte s ním opatrně a dávejte pozor, abyste ho nepoškrábali.

Vždy nádobí ukládejte opatrně a zabraňte tomu, aby se kovové pokličky s tenkými a ostrými okraji dotýkaly vnitřního povrchu nádobí. Perfektní ochrana před poškrábáním je vložit ochrannou podložku - například z netkané textilie.

Lehké stopy a skvrny na povrchu po určité době používání jsou normální a nijak neovlivní vlastnosti keramické vrstvy.

Je keramická vrstva šetrná k životnímu prostředí?

CERAMICA® je speciální vrstva založená na nanotechnologii, která vytváří kompaktní, hladký a neporézní film. Vrstva CERAMICA® neobsahuje polytetrafluoroetylen a vyrábí se technologií sol-gel (což znamená, že keramická vrstva je nastříkána bez použití lepidla) a snadno se tak umývá.

Stejně jako většina nepřilnavých vrstev je vrstva CERAMICA® organická, neobsahuje kyselinu PFOA a její výrobní postup je dlouhodobě udržitelnější s ohledem na životní prostředí, protože jsou emise CO2 nižší.

Díky tomu, že je vrstva CERAMICA® přírodní a organická, má daleko menší dopad na životní prostředí a díky skvělým teplovodivým vlastnostem umožňuje zdravější vaření.

REKLAMACE

Můj výrobek Delimano je poškozený, jak mám postupovat?

Pokud je váš výrobek stále v záruce, pošlete nám ho společně s kopií dodacího listu a vyplněným a podepsaným reklamačním formulářem na tuto adresu:

Studio Moderna, s.r.o.,
Praha 023, 223 10
(adresa úložné schránky České Pošty)

Poté vás budeme kontaktovat a sdělíme vám, kdy můžete očekávat zaslání vašeho opraveného výrobku.

Vezměte prosím na vědomí, že bez dokladu o zakoupení zboží náklady na opravu nehradíme.

Jakou má můj výrobek záruku?

Všechny výrobky Delimano mají automaticky záruku v délce 2 roky na výrobní vady a hlavní funkce výrobků. Případné prodloužené záruky jednotlivých výrobků můžete najít na stránkách s údaji o výrobku.

Více se dozvíte v Obchodních podmínkách a v Reklamačním řádu.

OBJEDNÁVKY

Mohu svoji objednávku změnit nebo zrušit?

Pokud chcete změnit nebo zrušit svoje objednávky, pošlete nám prosím e-mail a my vám ji změníme nebo zrušíme. Vezměte prosím na vědomí, že pokud již byl výrobek expedován ze skladu, nejsme schopní objednávku změnit, můžeme ji pouze zrušit.

Jaký je stav mé objednávky?

Rádi vám zjistíme, jaký je stav vaší objednávky. Nejrychlejší způsob je nám zavolat nebo nám napsat e-mail a my vám informace okamžitě sdělíme.

Výrobek, o který mám zájem, není na skladě. Co mohu dělat?

Bohužel máme na skladě pouze určitý počet jednotlivých druhů výrobků. Někdy je možnost, že daný výrobek ještě bude, jindy nikoliv. Nejlepší je tedy zavolat si k nám a my vám velmi rádi pomůžeme najít podobný výrobek místo toho, který není k dispozici.

Běžně se to ale nestává a můžeme váš vybraný výrobek objednat znovu.

O změnách stavu vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

DORUČENÍ VÝROBKŮ

Kolik stojí doručení?

Doručení se počítá podle hmotnosti celého balení. Způsob výpočtu je následující:

Náklady za dopravu:


1. Platba při doručení
dopravce náklady za dopravu
GEIS CZ - doručení kurýrem 155 Kč
Česká pošta - balík do ruky 155 Kč
Uloženka - osobní odběr 85 Kč

2. Platba online - PayU
dopravce náklady za dopravu
GEIS CZ - doručení kurýrem 120 Kč
Česká pošta - balík do ruky 120 Kč
Uloženka - osobní odběr 65 Kč

3. Platba na splátky - Cetelem
dopravce náklady za dopravu
GEIS CZ - doručení kurýrem 155 Kč

Jak dlouho bude trvat vyřízení mé objednávky?

V případě platby na dobírku vás budou kontaktovat naši specialisté Delimano, aby si ověřili adresu a potvrdili datum doručení.

Výrobky, které jsou na skladě, doručíme do 5-7 pracovních dnů od data konečného potvrzení vaší objednávky. Ostatní výrobky Delimano budou doručeny do 30 pracovních dnů od obdržení objednávky.

V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle 272 188 472 nebo nám zašlete e-mail.

Mohu si zvolit datum doručení výrobku?

Datum, kdy si přejete výrobek doručit, můžete uvést do kolonky pro komentáře v objednávce nebo jej sdělit našemu specialistovi Delimano, až vás zkontaktuje, a my se vynasnažíme vám vyjít vstříc.

Budu muset svůj balík převzít osobně?

V případě doručení Českou Poštou jako "balík do ruky" budete muset balíček osobně převzít a toto stvrdit svým podpisem.

Co když si nákup rozmyslím a výrobek jsem ještě neobdržel?

Pokud si nákup rozmyslíte, prosíme vás, abyste nám to dali vědět co nejdříve. Tak můžeme objednávku stornovat, aniž by to pro vás znamenalo jakékoliv dodatečné náklady.

Všechny výrobky Delimano mají záruku vrácení peněz v délce 14 dnů, takže výrobek můžete vyzkoušet doma, abyste zjistili, zda s ním jste spokojeni, než se pro něj rozhodnete.

Dodáváte zboží do zahraničí?

Doručení mimo ČR nezajišťujeme, ale v případě zájmu nás prosím kontaktujte e-mailem a vaši objednávku zpracujeme individuálně.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Chci vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Přejete-li si vrátit výrobek zpět, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho obdržení. Výrobek zašlete neporušený a nejlépe v originálním balení na tuto adresu:

Studio Moderna, s.r.o.,
Praha 023, 223 10
(adresa úložné schránky České Pošty)

Zároveň vás prosíme, abyste ke zboží přiložili jednu část faktury nebo její kopii, případně alespoň uvedli její číslo, vaše jméno a adresu. Ocenili bychom, kdybyste nám napsali, z jakého důvodu vám výrobek nevyhovuje (to ovšem není podmínka vrácení peněz).

Pro další informace týkající se vrácení výrobku nás kontaktujte na telefonním čísle 272 188 472.

Jak dlouho trvá, než dostanu zpět peníze, když výrobek vrátím?

Peníze vám budou vráceny do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Kolik stojí poštovné při vrácení výrobku?

Výrobek můžete vrátit společně s vyplněným reklamačním formulářem a zaslat nám jej na adresu Studio Moderna, s.r.o., Praha 023, 223 10 (adresa úložné schránky České Pošty). Poštovné při vrácení výrobku účtuje pošta podle hmotnosti a velikosti výrobku.

PLATEBNÍ ÚDAJE

Jaké způsoby platby přijímáte?

V současné době přijímáme tyto způsoby platby:

  • Platba při doručení
  • Platba na splátky (pro objednávky v hodnotě alespoň 3.000 Kč)
  • Platba online prostřednictvím systému PayU, Visa, Mastercard a Diners Club.

Přijímáte mezinárodní kreditní karty?

Ano, prostřednictvím systému PayU je možné platit kreditními kartami Visa, Mastercard a Diners Club.

Jak funguje platba na dobírku?

Platba na dobírku je nejbezpečnější a nejsnazší způsob platby. Stačí si připravit částku v hodnotě objednávky v hotovosti a předat ji poštovnímu doručovateli při převzetí vašeho výrobku.

Je použití mé kreditní nebo debetní karty na vaší internetové stránce bezpečné?

Ano. Dbáme o to, abychom využívali služeb těch nejdůvěryhodnějších partnerů a aby bylo zpracování vaší platby kreditní kartou přes internet bezpečné a bez rizika.

Více o bezpečnosti se můžete dočíst v našem dokumentu Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů.

TECHNOLOGIE

Co jsou to cookies? Je zapotřebí v prohlížeči povolovat cookies?

Cookie je malý datový soubor, který internetová stránka odešle do vašeho prohlížeče a uloží na pevný disk vašeho počítače. Pokud to nastavení vašeho prohlížeče umožňuje (většina základního nastavení prohlížečů cookies povoluje), může do vašeho prohlížeče každá internetová stránka odeslat své cookie. Z důvodů ochrany dat cookies neukládají osobní údaje, ale pouze jedinečné anonymní identifikátory. Každá internetová stránka má přístup pouze k té cookie, kterou na váš pevný disk odeslala, tedy ne ke cookies, které odeslaly jiné internetové stránky.

Pokud používáte sdílený počítač a nechcete, aby měl někdo jiný přístup k informacím o vašem účtu, ujistěte se, že jste před odchodem od počítače odhlášeni. Odhlásit se můžete kliknutím na odkaz „Odhlášení“ v horní části stránky.

Více o tom, jak používáme cookies, se můžete dočíst v našem dokumentu Ochrana osobních údajů.

Když odesílám objednávku, objevuje se mi chybové hlášení. Co je špatně a co mám dělat?

Ujistěte se prosím, že jste zadali všechny údaje, které jsou k odeslání objednávky třeba (a pro jistotu ještě jednou zkontrolujte údaje vaší kreditní karty). Chybějící údaje jsou zvýrazněny červeným rámečkem.

Pokud je vše v pořádku, ale stále se vám nedaří objednávku odeslat, zavřete prosím tuto stránku a zkuste ji otevřít v novém okně. Jestliže ani to nefunguje, pošlete nám prosím e-mail a my tento problém vyřešíme.

VAŠE ÚDAJE

Moje e-mailová adresa se změnila, jak mohu své údaje aktualizovat?

Svoji e-mailovou adresu můžete snadno změnit po přihlášení do svého účtu.

Chtěl bych změnit své heslo, je to možné?

Své heslo můžete snadno změnit po přihlášení do svého účtu.

Už nechci mít svůj účet, jak ho mohu zrušit?

Chcete-li zrušit svůj účet a smazat veškeré informace v něm, pošlete nám prosím e-mail na info@delimano.cz a my váš požadavek zpracujeme.